FAQ

OPPAS AAN HUIS

Waarom zou ik voor Hairy Poppins kiezen?
Ik ben gestart door mijn grote liefde en passie voor katten, maar ondertussen is het uitgegroeid tot zoveel meer! Ik school me constant bij, zo heb ik ondertussen ook een ehbo-, een trimcursus en eentje rond kattengedrag voltooid.

Ik ben een professional die full time met katten werkt. Ik heb een ondernemingsnummer en verzekering. Met andere woorden, dierenoppas is een serieuze job voor mij met een grote verantwoordelijkheid.

Bij mij zijn je dieren en thuis in goede handen!

Heb je veel ervaring met katten?
Als kind had ik al een kat, daarna ben ik vrijwilligerswerk gaan doen in een asiel. En vanaf het moment dat ik alleen ben gaan wonen, zijn er katten als huisgenoot bijgekomen. Momenteel heb ik er 5 thuis. En nu werk ik al 4 jaar als Hairy Poppins met honderden katjes als tevreden klanten.

Is mijn sleutel wel veilig?
Ik behandel je sleutel alsof het de mijne is, met de nodige voorzichtigheid. Ik vraag ook om de sleutel in mijn beveiligde brievenbus te steken met enkel de naam van de kat. Er zal dus nergens een adres te vinden zijn.

Wat zijn je algemene voorwaarden?
Deze kan je bij Contact lezen. Als een klant een reservatie doorgeeft, gaat deze akkoord met de algemene voorwaarden.

Kan ik mijn huisdier ook naar Hairy Poppins brengen?
Neen. Ik ben er rotsvast van overtuigd, en het is bovendien wetenschappelijk bewezen, dat katten het minst stress ervaren in hun eigen vertrouwde omgeving.

Daarnaast heb ik zelf 3 katten in huis die zeer territoriaal zijn ingesteld. Zoals je begrijpt is het dus niet mogelijk om daar andere dieren bij te zetten.

Dankzij mijn service aan huis, kan je kat gewoon thuis blijven en krijgt hij/zij de nodige verzorging en verwennerij.

Wat als ik meerdere huisdieren heb?
Mijn uurtarief is hetzelfde voor 1 of meerdere katten. Ook andere kleine huisdieren verzorg ik er graag (kosteloos) bij.

Hoe verloopt het proces na mijn reservatie?
Ik kom na je aanvraag of reservatie bij jullie langs voor een kennismakingsgesprek. Zo kunnen jullie mij persoonlijk ontmoeten, al je vragen stellen en kan ik kennis maken met jullie kat(ten). Ik weet dan ook meteen waar alles staat van voeding en verzorgingsproducten en we kunnen jullie specifieke wensen in detail bespreken.

Wat moet ik als eigenaar voorzien?
Jij zorgt ervoor dat alles aanwezig is zodat ik goed voor je kat kan zorgen. Daarmee bedoel ik voeding (droog- en/of natvoer), kattenbakvulling, schoonmaakproducten, plastic zakjes voor afval van voeding of kattenbak, stofzuiger etc.

Vergeet ook zeker niet het paspoort van je kat en de naam en contactgegevens van je dierenarts achter te laten.

De vaccinaties en parasietenbestrijding dienen in orde te zijn op het moment van de oppasperiode. 

Waar komt Hairy Poppins oppassen?
Ik woon in Deurne en kom aan huis in de regio Antwerpen, concreet wil dit zeggen:

AartselaarBoechout DeurneHobokenLierMerksemSchoten
AntwerpenBorgerhoutDuffelHoveLintMortselWaarloos
BerchemBrasschaatEdegemKontichMechelenSchildeWilrijk

Kan ik afwisselend Hairy Poppins inschakelen en iemand anders (bv. familie) als oppas?
Ja, dit kan. Hier ben je uiteraard vrij in. Maar je krijgt buiten het seizoen (okt-april) 10% korting op het uurtarief als je 7 opeenvolgende dagen boekt. Dus het is voordeliger voor je om voor een periode van min. 7 dagen te boeken. Ook voor de kat is het minder stresserend om een langere periode dezelfde persoon te zien. De kat zal mijn geur herkennen en een band vormen met mij wat moeilijker gaat zijn als ik korter kom of bv. afwisselend met iemand anders.

WEBSHOP

Wat is je retourbeleid?
Het kan natuurlijk voorkomen dat een product verkeerd geleverd is. Je kunt je product dan terugsturen naar Hairy Poppins.

1) Zorg ervoor dat je product ongebruikt en onbeschadigd is.
2) Indien mogelijk, liefst de originele verzendverpakking gebruiken. Mocht dit niet kunnen, mag je ook een andere doos gebruiken.
3) Stuur het pakket retour naar;

Chloé Noorbergen
Corneel Vermijlenlaan 29/1
2100 Deurne

4) Na ontvangst en goedkeuring van jouw retour zal ik binnen 14 werkdagen het geld naar je terugstorten. Ook eventuele bezorgkosten die zijn gerekend tijdens het plaatsen van de order stort ik terug.

Retourkosten zijn voor rekening van de klant. Enkel in uitzonderlijke gevallen betaalt Hairy Poppins de retourkosten, zoals bijvoorbeeld wanneer je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem vorens het artikel retour te sturen dan contact op met mij.

Heb ik recht om af te zien van mijn aankoop?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,90 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hairypoppins.be. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@hairypoppins.be. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Heb ik garantie?

Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval een maand. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan een maand ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met mij opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Wat bij een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@hairypoppins.be

There has been an error.

We apologize for any inconvenience, please return to the home page or use the search form below.

Open chat
Hey
Kan ik je ergens mee helpen?