FAQ

OPPAS AAN HUIS

Waarom zou ik voor Hairy Poppins kiezen?
Ik ben gestart door mijn grote liefde en passie voor katten, maar ondertussen is het uitgegroeid tot zoveel meer! Ik school me constant bij, zo heb ik ondertussen ook een ehbo-, een trimcursus en eentje rond kattengedrag voltooid.

Ik ben een professional die full time met katten werkt. Ik heb een ondernemingsnummer en verzekering. Met andere woorden, dierenoppas is een serieuze job voor mij met een grote verantwoordelijkheid.

Bij mij zijn je dieren en thuis in goede handen!

Heb je veel ervaring met katten?
Als kind had ik al een kat, daarna ben ik vrijwilligerswerk gaan doen in een asiel. En vanaf het moment dat ik alleen ben gaan wonen, zijn er katten als huisgenoot bijgekomen. En nu werk ik al 3 jaar als Hairy Poppins met honderden katjes als klant.

Is mijn sleutel wel veilig?
Ik behandel je sleutel alsof het de mijne is, met de nodige voorzichtigheid. Ik vraag ook om de sleutel in mijn beveiligde brievenbus te steken met enkel de naam van de kat. Er zal dus nergens een adres te vinden zijn.

Wat zijn je algemene voorwaarden?
Deze kan je bij Contact lezen. Als een klant een reservatie doorgeeft, gaat deze akkoord met de algemene voorwaarden.

Kan ik mijn huisdier ook naar Hairy Poppins brengen?

Neen. Ik ben er rotsvast van overtuigd, en het is bovendien wetenschappelijk bewezen, dat katten het minst stress ervaren in hun eigen vertrouwde omgeving.

Daarnaast heb ik zelf 3 katten in huis die zeer territoriaal zijn ingesteld. Zoals je begrijpt is het dus niet mogelijk om daar andere dieren bij te zetten.

Dankzij mijn service aan huis, kan je kat gewoon thuis blijven en krijgt hij/zij de nodige verzorging en verwennerij.

Wat als ik meerdere huisdieren heb?
Mijn uurtarief is hetzelfde voor 1 of meerdere katten. Ook andere kleine huisdieren verzorg ik er graag bij.

Hoe verloopt het proces na mijn reservatie?
Ik kom na je aanvraag of reservatie bij jullie langs voor een kennismakingsgesprek. Zo kunnen jullie mij persoonlijk ontmoeten, al je vragen stellen en kan ik kennis maken met jullie kat(ten). Ik weet dan ook meteen waar alles staat van voeding en verzorgingsproducten en we kunnen jullie specifieke wensen in detail bespreken.

Wat moet ik als eigenaar voorzien?
Jij zorgt ervoor dat alles aanwezig is zodat ik goed voor je kat kan zorgen. Daarmee bedoel ik voeding (droog- en/of natvoer), kattenbakvulling, schoonmaakproducten, plastic zakjes voor afval van voeding of kattenbak, stofzuiger etc.

Vergeet ook zeker niet het paspoort van je kat en de naam en contactgegevens van je dierenarts achter te laten.

Waar komt Hairy Poppins oppassen?
Ik woon in Edegem en doe de regio Antwerpen, concreet wil dit zeggen:

AartselaarBoechout DeurneHobokenLierMerksemSchoten
AntwerpenBorgerhoutDuffelHoveLintMortselWaarloos
BerchemBrasschaatEdegemKontichMechelenSchildeWilrijk


WEBSHOP

Wat is je retourbeleid?
Het kan natuurlijk voorkomen dat een product niet helemaal naar wens is. Je kunt je product dan terugsturen naar Hairy Poppins.

1) Zorg ervoor dat je product ongebruikt en onbeschadigd is.
2) Indien mogelijk, liefst de originele verzendverpakking gebruiken. Mocht dit niet kunnen, mag je ook een andere doos gebruiken.
3) Stuur het pakket retour naar;

ChloƩ Noorbergen
Acht Eeuwenlaan 34/1
2650 Edegem

4) Na ontvangst en goedkeuring van jouw retour zal ik binnen 3-5 werkdagen het geld naar je terugstorten. Ook eventuele bezorgkosten die zijn gerekend tijdens het plaatsen van de order stort ik terug.

Retourkosten zijn voor rekening van de klant. Enkel in uitzonderlijke gevallen betaalt Hairy Poppins de retourkosten, zoals bijvoorbeeld wanneer je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem vorens het artikel retour te sturen dan contact op met mij.

There has been an error.

We apologize for any inconvenience, please return to the home page or use the search form below.